Bersedia untuk SPM 2012?


Umm first off, this is actually my first post in Bahasa Malaysia. I wanted to speak Malay as well, because it is my mother language. But some post will be in English.

Okay, memandangkan minggu depan, ataupun Ahad ni, bumi akan memasuki ke tahun 2012, yang juga merupakan tahun saya menduduki SPM. Jadi, saya terpaksa berubah buat seketika untuk berusaha demi SPM. Berubah bukan dari segi perangai, cuma kerajinan dan sebagainya. Maknanya tahun depan (ataupun minggu depan πŸ˜› ), saya dah tak boleh nak main-main sangat. Boleh je kalau nak main-main tapi yang penting kena ingatkan SPM.

Pasal AwesomeTVMsia, jangan risau. Kitorang akan still buat video, cuma mungkin tak sekerap yang dulu. And kalau boleh seminggu sebelum exam bermula sampailah habis exam kitorang tak akan buat video, kecuali untuk SPM dimana kami akan mengambil cuti paling kurang 2 minggu sebelum SPM sehinggalah SPM habis.

Emm lagi satu, saya mengambil 9 subjek untuk SPM, iaitu Bahasa Malaysia, English, Sejarah, Pendidikan Islam, Mathematics, Add Math, Physics, Chemistry dan Seni. Saya tak ambil Biology (hence why I didn’t appear in AwesomeTVMsia’s Biology vid) so kuranglah sikit beban tu. Tapi beban tetap beban, dan saya perlu membuktikan bahawa saya ini cukup gagah untuk memikulnya (ayat -.- ).

Sampai di sini sahaja post saya untuk kali ini. Akhir kata, doakanlah agar saya dan rakan-rakan serta mereka yang mengambil peperiksaan mendapat keputusan yang cemerlang. Assalamualaikum. ~JEAH~

Leave a Reply

